2013. május 15., szerda

I. fejezet ~A szomszéd srác

Megállt az autó és a hatalmas fehér házra meredt a tekintetem.Az új otthonomra.
-Hajrá gyerekek!-zökkentett ki apa.-Anyuval már mindent elrendeztünk,csak a szobátokat kell berendeznetek.-fejezte be.Természetesen ez nem igaz,egy hétbe telt amíg mindent elintéztünk a lakásban,majd plusz egy hét a parkettázásnak és a festésnek.


A szüleim sokat utaznak a munkájuk miatt,ezért a hátunk mögött hagyva Birmingham-et Mullingar-be költöztünk.Családi cégünk van és üzlettel foglalkoznak,amint végzünk a suliban a bátyámmal Mike-kal,valószínűleg átvesszük az üzletet,de előtte be kell illeszkednünk.
Ez alatt a két hét alatt elég jól összekovácsolódtunk és sokat beszélgettünk.Alapból jó volt a kedve mindenkinek,nekünk Mike-kal azért mert anyáék kivettek minket a suliból a költözés miatt és még csak most fog elkezdődni a nyár.

Anyáék egy pár este átmentek a szomszédba ismerkedni és beszélgetni,amíg mi a helyi velünk egy idősekkel ismerkedtünk.
Apáék ma este sincsenek itthon én pedig a szobámban pakolom ki az utolsó dobozokat.Végeztem a kipakolással és gondoltam kimegyek a tetőre.Enyém az egész tető tér és egy létra vezet felfelé a szobám sarkából.Felmásztam.Óvakodva a bogaraktól és pókoktól,utálom őket.Kiértem és a látvány fantasztikus volt.Belátni innen az egész környéket,még nincs sötét és minden teljesen zöld,hát igen,Írország.
Elidőztem itt egy kicsit és kineveztem a tetőt az én helyemnek,itt lehet majd napozni vagy csak simán elmenekülni a világ gondjai elől.Leültem é nézelődtem,valahogy nem tudtam megunni,minden olyan új volt és nekem nagyon tetszik.Végig néztem a gazos és ápolatlan kertünkön,majd a szomszéd kerteken,láttam egy pár alakot valószínűleg odamentek anyáék is,de a szomszédház,üres volt.

Szó szerint visszamásztam a szobámba és készülődtem a lefekvéshez,lezuhanyoztam fogat mostam,csak a vacsorát hagytam ki,az ebéd túl sok volt.
-Nicki,Mikey!-hallottam anya hangját lentről.A tesómmal már a lépcsőnél találkoztunk odalent pedig apa és anya várt ránk.
-Hali,mizu?-kérdezte Mike lazán,annyira idegesítő ez a viselkedés.
-Szóval,az a helyzet,hogy apa és én holnap elmegyünk.Munkaügy,szóval egyedül lesztek,kaja van,ha elfogyott főztök,pénzt hagyunk itthon,ha van valami probléma hívjatok!-mondta anya.
-Reggel indultok?Segítsek pakolni?Hová mentek és mennyi időre?-fordultam apához.
-Már mindent elpakoltunk,igen reggel indulunk és Cork-be megyünk,nagyjából egy hétre,de lehet hogy elhúzódik.-válaszolta apa.
Megkaptuk a pénzünket,lefekvés előtt még elköszöntem tőlük és megpróbáltam elaludni.


Reggel hangos zenére ébredtem.Kimásztam az ágyamból és a nap szépen besütött az ablakomon.Odasétáltam és sarkig nyitottam,jobban hallottam a zenét és kevésbé olyan hangosan egy vele éneklő nagyon szép fiú hangot is.Beágyaztam és a konyhába vettem az irányt.Mike-ba botlottam aki egy bögre valamit ivott.
-Reggelt hugi!-köszönt kedvesen.
-Szia Mike,neked is.Kérsz reggelit?-kérdeztem.
-Ja,jöhet.Köszi!-válaszolta.


Reggelizés közben elosztottuk a házimunkát.Egyértelműen mindenki takarítja a saját szobáját,Mike méga kert rendbe rakását is elvállalta.A többit meg majd ráérünk megbeszélni.Anya úgyis felírta hogy mit kell csinálnunk.Úgy döntöttem hogy elmosogatok és kiporszívózom az egész házat,legalább ennyivel is kevesebb dolgom lesz a hét többi részében.Kinyitottam az ajtót és egy levél volt előtte,nekem címezve valami Mirandától.Kivittem a szemetet és mielőtt élvezhettem volna a napsütést,észrevettem a kedves zenélő szomszédainkat.Egy teljesen tökéletes szőke és egy kevésbé tökéletes barna hajú srácot láttam a kocsi felhajtójukon beszélgetni.Az előbbi olyan feltűnően és szemtelenül bámult hogy szinte meztelennek éreztem magamat.
Akár egy félisten,a szőke odasétált hozzám és vigyorogva kezet nyújtott.
-Niall Horan.

2 megjegyzés:

  1. szerintem jó lett,olvasni fogom a blogodat.meg még az a pár tanács chatben és jó lesz! ;)

    VálaszTörlés